Tre kulor i en våffla, tack




Hejsan allihopa!


Idag var det ju fotbollsmatchen direkt på morgonen i skolan. Eleverna vann med 3-0 (såklart?!). Och det var en rätt okej match. Jag är ju inte så bra på fotboll. Men nån lite boll räddade jag i alla fall. Så jag är nöjd med min insats.
Vi var sedan på biblioteket. Efter det övade jag med kören. Vi ska sjunga i kyrkan på skolavslutningen på tisdag. Jag ska också hålla tal med Fanny, Tove och Ebba, så vi övade lite på det och gjorde lite småförändringar i det och sådär. Det kommer bli kanon!
När vi var på glassbåten så köpte jag tre kulor i en stor våffla. Den var överfull och alla trodde typ att jag inte skulle klara av att äta upp den. Men det gjorde jag, och jag kunde nog ätit minst en kula till, fast det hade jag inte råd med. Jag tog en kula med Free, en kula hallon sobert och en med lime/citron sobert. Det var kanongott!

Vet ni vad jag kom och tänka på nu? Nu är det ju bara två skoldagar kvar. För det är skola i morgon, sedan på fredag är vi ju lediga, lördag är vi lediga, söndag är vi lediga och sedan är det måndag som vi går och efter det sedan så är det skolavslutning på tisdagen. Ojojoj, vad tiden går snabbt nu asså! Jag längtar jättemycket tills sommarlovet. Det ska bli skönt att få sommarlov. Och en grej till - skolavslutning=pengar, familj, släktingar och paketer. Yeah, hihi.

Nu ska jag snart ut och sola och sådär. Jag vill ju bli brun till skolavslutningen, utan någon fusk-kräm!

Puss och Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0