Vart ute och gått




Godmorgon gott folk!


Mamma och jag var ute och gick en runda nu på morgonen. Det var riktigt skönt. Vi gick nerom där det brann och stötte på Julia hemma hos henne så vi stod och pratade med henne en stund. Sedan så gick vi vid backen och lite så. Riktigt mysigt, och skönt! Nu sitter jag här och dricker en massa vatten, det är viktigt.

Nu ska jag ta och göra mej i ordning och så ska jag sms:a Kristin och säga att jag är klar. För nu ska vi ut och gå en runda. Mysigt, igen! Så nu ska jag ta och fixa mej lite snabbt så hon slipper att vänta så länge.
Lite senare idag så ska jag till tandläkaren och spänna tandställningen, tror jag att det var denna gången.

Vad ska ni hitta på idag?

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: ella

usch ja! tack så mkt! (:<33 men jag förstår faktiskt inte så mycket.. men det är kul. :] tacktacktack för all hjälp!

pusss

2008-06-16 @ 17:11:50
URL: http://ellacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0