Äntligen




Yes! Jag är så glad. Jag och mamma var i stan innan idag och då kollade vi på skor till mej. Först gick vi in på Walk On. Där hittade jag fina skor, men inte riktig sånna som jag behövde och ville ha just nu i alla fall. Efter det gick vi in på Anders Nilssons och kollade. Där har dem ju rätt många Lacoste skor och så provade jag typ alla som fanns. Sedan kollade mamma och jag på vad dem kostade osådära... Till slut sa mamma: Okejda, du får väl ett par då da! Och då fick jag ju värsta beslutsångesten över vilka jag skulle ta. Det tog en stund innan jag kom fram till de två paren som var skönast. Dem kostade lika mycket båda två men den ena var lite tunnare så jag tog den. För då kan jag ju säkert ha den lite i sommar också, och det är ju ett plus. Så jag fick dem :) Jag blev överlycklig och hoppade runt i dem nu när jag kom hem.
Vi gick också inom KarlOskar & Kristina, Leksaksaffären och KarlOskar. Mamma hittade två fynd på KarlOskar & Kristina. Det var ju slutrea så allting på rean kostade bara 50:- plagget. Hon köpte en kjol (men den gick tydligen inte att tvätta, hmmm?) och sedan en dress som satt ihop, det var liksom en tröja och ett par byxor som var ihop sydda. Rätt häftiga faktiskt.
Sedan inne på KarlOskar köpte vi en påskpresent till pappa. Det blev bara en stort sätt vanlig t-shirt med blått tryck på som han kan ha på sej i kväll till den blåa Pumatröjan som han fick i Växjö i torsdags.
Och i leksaksaffären så var det ju självklart till min lillebror som vi köpte påskpresent till. Den blev en liten "resväska" med Pippi på (han älskar Pippi) och en helikopter.
Förra veckan när mamma var i Växjö med pappa själv så köpte de ett sånt jättestort påskägg som vi har lagt hans presenter i. Såhär ser det ut:


image188

Haha, stort kan man säga, va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0