Back to school





Japps! Idag var jag tillbaka i skolan igen. Jag var ju inte i skolan i torsdags och fredags, eftersom jag var sjuk då. Det var typ lite därför jag inte bloggade så innerligt mycket just den veckan. Jag hade feber och en himla huvudvärk. Kunde knappt stå upp ibland. Usch, det var hemskt. Tur att det gick över så fort då. På fredagen var jag ju redan rätt mycket bättre. Men jag stannade hemma och vilade mej. Sedan var det en okej helg.
Och nu är det måndag igen. Vilket är rätt bra ändå.
Eftersom jag inte var i skolan i fredags så kunde jag ju inte göra läxförhöret så det ska jag göra i morgon. Så jag ska plugga lite till på det så jag kan dem i morgon. För om jag ska vara ärlig så har jag glömt bort det en del, faktiskt. Eftersom jag har tänkt på så mycket annat denna helgen och de senaste dagarna.
Ja, jag ska väl se om jag kan göra en dagens vill ha bild nu, faktiskt. Eftersom dem håller på att fixa på bilddagboken för tillfället. Fast det står att dem "målar om lite".... Men dem menar ju självklart det inte bokstavligen. Eller?
Aja, se you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0