Dagens inköp





Ja jag var ju i stan idag. Och om ni har läst min blogg ett tag så kanske ni har förstått att jag shoppar rätt mycket? Det tycker jag är kul och här är det som jag fick med mej hem idag:



(Klicka på bilderna för att göra dem större)
           

Kortbyxor: Vero Moda  79.95:-
Svart tee med tryck: Rågårds 159:-
Guldigt halsband: Accent nu 10:- förut 99:-
Silvrigt armband: Glitter nu 24.50:- förut 89.50:-
Grå hårklämma: Glitter nu 6:- förut 24.50:-
Röd tee med tryck: Inter Sport 70:-




Ja, det var då dagens inköp från stan! Sedan köpte jag ju krämen på Ica med för 17.50:-

Tjolahopp!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker shortsen är jättesnygga kollade lite smått på dom själv när jag var i stan senast (: kram

2008-03-29 @ 23:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0