Dålig bloggdag





Jag vet att jag har vart superdålig på att blogga idag. Och igår kväll också. Men jag sov inte hos mormor och morfar inatt. Det blev ändrade planer. Men jag var i stan.  (:  - Med mormor.


När jag kom hem efter en trevlig sväng på stan med min kära mormor så fick jag ett sms utav Kristin då hon undrade om vi skulle va idag. Vi hade snackat om det lite tidigare i veckan. Såklart att jag ville det. Så jag städade bara lite på mitt rum sedan cyklade jag och mötte henne. Efter det cyklade vi sedan till Ica då jag köpte en fuktighetskräm, tror jag att det är!? Från Nivea. Den ser ut såhär:






Det står såhär på baksidan:

Världens mest sålda hudcreme. När du behöver naturlig fuktighetsbevarande hudvård för daglig andvändning. Passar alla hudtyper. Utan konserveringsmedel. Innehåller Eucerit.


Då betyder det väl att det är en fuktkräm? Ni som är bra på sånt, det borde väl vara så?



Sedan cyklade vi hem till mej och spelade TV-spel och kollade på TV. Sedan satt vi och kollade i tidningar där det är massa kläder och sånt som man kan sy själv. :) Rätt mysigt faktiskt.

Kul hade jag i alla fall idag. :)

Kommentarer
Postat av: kristin

aa mysigt hade vi det. och jag tyckte verkligen att dina mamma hade gjort ett bra jobb med jackan, hälsa henne det. och jag ska nog sy lite imon om jag hinner. puss&kram

2008-03-29 @ 23:35:03
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0