Gräddbullar



Ja, godmorgon!
Idag ska jag ju sälja gräddbullar, som jag nämde igår. Jag har funderat och kommit fram till att man kanske skulle kunna säga såhär: Hej! Jag undrar om du vill köpa gräddbullar utav mej som går till min klassresa med min klass. Det finns med och utan kokos. Dem kostar 45:- lådan.
Sedan om dem frågar hur många det är i så säger jag som det är. Att det ä 15 stycken.
(: Kommer bli kul. Jag funderar på och låta min lillebror följa med eftersom det bara är här i kvateret. Han kanske kan göra så att dem köper för att han är så söt :) Sedan tycker jag att han brukar aldrig få följa med mej någon annan stans när jag ska göra någonting roligt så jag tycker faktiskt att han kan få följa med. Frågan är bara om han vill.
Jag är rätt hungrig nu och ska snart gå och äta frukost. Jag ska också försöka sy lite idag. Hade tänkt fråga mamma om vi kunde köra till JYSK och köpa tyg till en klänning jag ska sy. :) Hade vart kul i alla fall.
Jag ska sy en väska och en tubklänning och en tubtopp och en kjol. :) Fast lite änklare modeller.
Vi får hoppas på det bästa!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0