Hemma igen








Nu är jag hemma frånn träningen igen. Det var rätt kul på träningen idag. Men vi körde samma sak hela tiden. Det var lite trist, tycker jag.
Nu ska jag nog ta mej bort från den här platta saken och gå runt på rummet och ta en städning. Det behövs nu, det ligger typ saker överallt. Haha. Efter det ska jag nog ta lite frukt och vatten. (värst vad jag har börjat bli nyttig!?) och sedan ska jag duscha och kolla på Efterlyst. Sedan är det dax att läsa lite och sedan blir det nog sängen för min del. Jag får se om jag bloggar mer idag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Vill du vara med och tävla om vårens sötaste underkläder? Då får du skynda dig för i morgon utses vinnaren.

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

2008-03-27 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0