Kstads dag



Ja, nu är det iochförsej väldigt länge sedan vi kom hem. Men jag bloggar om allting som har hänt nu istället:
Jag har ju var i Kristianstad (ska lägga in en dagens inköps bild efter detta inlägget.) Och sedan så har jag ätit, myst med familjen, kollat på melodifestivalen, ätit godis, ätit glass och så har jag gjort en skiva och dansat lite till den. Eftersom att vi ska ha en dansshow några tjejer och killar i  klassen typ innan vi slutar. Kommer bli kul. Så var det några som ville att jag skulle göra en skiva med lite musik. Snällt av dem :) Jaja. Jag har i alla fall haft en bra lördag. Har ni också det?

Jag är så sugen på att sy en egen kjol. Ska se om jag kan göra det i morgon. Sedan skulle jag vilja sy en tubtopp. Jag ska också sälja gräddbullar. Önska mej lycka till!?

Nu ska jag lägga in en dagens inköpsbild. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0