Livet




Nu har jag funderat över mitt liv. På vad jag har, och på vad jag inte har.
Jag har kommit fram till att smink har jag massor av och familj och vänner och allt sånt. Men jag har inte ett väldigt fint utseende. Jag är smal, lång och sånt. Men jag är väldigt glad för det. Innan har jag mått dåligt för det men nu när jag har börjat gå upp i vikt så tänker jag inte så mycket på det längre.
Från och med nu kommer jag börja ett nytt liv. Jag ska klä mej som jag vill, sminka mej som jag vill, inreda mitt rum som jag vill och sånna saker.
- Och allt detta har jag kommit fram till att det ska vara stilrent och kanske lite modernt ibland. Det får vi se.
Försöka att alltid se någolunda snygg ut. Steget efter det är att tjäna pengar själv och kunna köpa de lite dyrare sakerna jag vill ha alldeles själv. Eftersom detta kommer nog ta ett tag.

Det låter som ett stort krav på mej själv, men jag tycker det är bra till en början!?
PS. Jag ska också försöka bli nyttigare.

Kommentarer
Postat av: jessica

ursäkta, men råkade läsa en kommentar på kristins blogg "jaha? så jag har inte gjort nåt då? jag gjorde den ,,faktiskt." och jag tycker faktiskt inte att det är något att vara sur över *host*

2008-03-02 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0