Måndag




Ja, nu är det måndag igen. Det innebär att det är en ny vecka, med nya möjligheter, nya läxor och sånna saker. *läxorna är tråååk* Och för den delen har vi matteprov på onsdag. Men jag tror det kommer att gå bra. För matten är en utav de ämnena som jag är bäst på. Så jag är inte alls orolig för det.
Annars idag så har jag blivit biten i armen. Men för övrigt så har det inte vart något speciellt. Det var gitarr på lektionstid idag, eftersom det är måndag idag. Sedan började vi med ett "arbetsschema" nu denna veckan (idag). Där det står saker som man ska försöka så gott man kan att bli klar med. Blir man inte det och man har suttit och pratat väldigt mycket så får man läxa över helgen. Har man jobbat rätt hårt och gjort som man ska så är det lugnt. Eller ja, då får man försöka ta igen det veckan efter sedan. I engelskan fick vi sätta upp målen själva. Eftersom att alla är på olika UNIT och sådär så kan hon ju inte sätta dit att man ska bli klar med UNIT 22 i fall någon är på 18 lixom. Det går ju inte.
På engelskatimmen idag jobbade jag undan väldigt mycket. Så jag var väldigt nöjd med mej själv idag. Hoppas att det håller i sej att jag kan jobba i den takten jag gjorde idag. (:
Det var lite roligare att jobba i engelskan i dag när man hade mål man skulle nå som man hade skrivit själv. Det känndes lite roligt. Faktiskt. Man blev lixom lite med seriös. I alla fall jag.
Nu ska jag fixa med lite bilder och så.
Bloggar om en stund i gen , I think :)
KÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0