Ops







Ojda, det blev visst lite krabb med internet nu på kvällen. Men det gick bra nu. Som tur var kunde pappa hjälpa mej. Haha, jag är inte så haj på det där med bredband och sånt ni vet?

I alla fall så var det väldigt trevlans på stan idag. För gick vi lite på stan, Julia och jag. Och sedan tog vi en fika på flaggen. Vi satt där och slöade oss och pratade om allt möjligt. Det var väldigt mysigt tycker jag. Sedan gick vi lite till och träffade Julias lillasyster och deras mamma på stan några gånger. Sedan gick vi lite till.
Jag gick inom Apoteket bland annat för att köpa en ny tub med fuktkräm. Den från L300 som jag tipsade om härrom dagen. Och då var den slut i den lilla förpackningen. Men det fanns en som var lite större. Och snål som jag är så köpte jag inte den för den kostade 77:- och det var faktiskt väldigt dyrt för en sån liten tub. Så hade jag bara inte ork till att kolla runt och be om hjälp och så idag så jag hoppade det. Men jag köpte en nagelfil för 25:- i alla fall.
Sedan efter en liten stunds springande på stan igen så tog vi bussen hem. När jag sedan kom hem och hade sagt hejdå till Julia så tog jag mej en skål med yoggi och havrefras med jordgubbsbitar i. Mums! Efter det så kom mamma hem och sa att hon skulle börja på maten. Nej, tänkte jag då. Sedan satte jag på TV:n och kollade på BOBSTER. Sedan åt jag, det var sån himlans god grytröra idag så kunde jag bara inte låta bli att ta två stycken stora porttioner. Det var så himlans gott. I alla fall, efter det så  gick jag in på mitt rum för att sätta mej och blogga och lägga ut en kvällens mysoutfit men då funkade självklar inte internet så då satt jag och min familj och åt glass istället. När glassen sedan var slut ville min lillebror att vi skulle leka "bebis". Det är någonting nytt han har börjat med nu. Han sk leka bebis och jag ska bära honom och klappa honom på rumpan så han rapar. Jag vet inte vad han har fått det ifrån, men man kan bara inte klara av att säga nej till det när han har såna fina ögon.
Efter en liten stund så skulle han gå och sova. När jag hade sagt godnatt till honom så gick jag in på mitt rum och tvättade bort allt sminket. Och så satte jag mej framför TV:n och kollade på dagens avsnitt av Andra Avenyn. Undrar hur många avsnitt det har vart nu? 50? 60? Någon som vet? Sedan sprang jag runt här i huset som en yr höna och visste inte vad jag skulle göra. Och eftersom internet inte funkade så fick jag säga till pappa men just då så hade han inte tid så jag satte mej vid datorn och skrev lite dikter istället.
Och nu sitter jag här. För sedan kom pappa in på mitt rum och lagade allting. Haha, det var bara till att starta om datorn. - Lol & pinsamt, tänkte jag då.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan så ska jag kolla på Klass 9A. Det är första gången jag ska titta på det. Jag såg det på "reklam på svt" på TV:n idag och jag tyckte det såg bra ut. Problemet är att det börjar om en kvart, så jag vet inte om jag hinner duscha innan för jag ska göra hårinpackning idag, tror jag. Jag får se hur jag gör.

Jag kan inte lova att jag bloggar mer idag. Vi får se vad tiden räcker till.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0