Rengöringstips




Jag skulle vilja tipsa om tre rengöringssaker som jag använder just nu. Jag skriver det i ordning som man ska använda det och vad det kostar och vart man köper det.  Två är från Aco och en är från L300.





STEG 1.
Detta är en rengöringslotion som är oparfymerad och är väldigt lätt att arbeta med. Man tar det på en "pad" och stryker över ansiktet och gnuggar lite försiktigt så att du vet att det går väck överallt. Efter det sköljer du väck det med vatten sedan är det dax för nästa steg.
Den köper du på ditt Apotek. Sedan kostar den ca 40:- har jag för mej.




STEG 2.
Det är ansiktsvatten som också är från Aco. (det är den som står bakom den lilla tuben som det står 3-3 på. Jag fick ta denna bilden för det fanns ingen annan vad jag kunde hitta. )
Det tar du också på en "pad" och tar över ansiktet. OBS!  Undvik ögon och mun.
Denna kan du också köpa på ditt Apotek. Och den kostar också runt 40:-



STEG 3.
Detta är en fuktkräm som du tar allra sist. Den gör din hud mjuk och fin. Den tar du också på en "pad" och applicerar i ansiktet. Den är superbra!
Den köper du också på Apoteket och kostar 38,50:- Det är en ganska liten tub men den räcker väldigt länge.
Obs. Den är rätt fet så ni vet.



Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0