Sitter här själv




Ja, nu sitter jag här själv. Jag har ingenting att göra. Jag funderar på att göra en ansiktsmask. Ja, jag kan lägga in recept på det. Jag har en bok jag fick utav min mormor år 2005. I och för sej var det tre år sedan nu men vad gör det? Samma saker kan ju göras för det.
Den heter: Fridas tjejbok 2005... Och där är det en massa skönhetstips.

Ansiktsmasker, sminktips och massa sånt. Problemet är att jag har aldrig gjort ansiktsmask förut. Men det sägs att det ät skönt och befriande. Det kan jag ju behöva just nu. Jag känner mej så stressad, trots att det är lov. Jag kan lixom inte slappna av. Jag skakar i fingrarna och mina ben kan inte vara stilla. Det är nästan lite obehagligt. Jag känner att jag kanske inte hinner göra allting denna veckan och att någon kommer bli sur på mej för det. Jag vet inte om det bara är inbillning?
Jaja, jag ska skriva in recepten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0