Snart träning





Jag har precis ätit. Idag blev det tjofräs med ris till. Tjofräs är en grytröra med köttfärs och grönsaker som mamma gör. Den är supergod. :)
Snart ska mamma och jag köra till träningen. (bowlingen) Jag ska dricka lite vatten och ta på tummskyddet först. Jag har inte tränat på tre veckor tror jag. För förra veckan så var det ju ingen träning eftersom det var stjärtorsdagen. Och veckan innan dess så var jag sjuk. Det blir väl tre veckor då!? Jaja, det ska bli skönt att komma tillbaka i alla fall. Men om jag blir tillfrågad någon tävling i helgen idag så måste jag ju tyvärr tacka nej denna veckan. Eftersom att jag ska till stan med mormor på lördag så jag ska sova där i morgon troligen  och sedan på söndag ska mamma och jag till mörrum på bytardagen på Norrevångskolan. Brukar hitta lite där. Hoppas jag hittar någonting i helgen också. Fast det brukar inte vara på helger, utan på vardagar. Tycker det låter lite konstigt. Jag har aldrig vart med om det innan!? Jaja, det blir nog bra. Bloggar sedan när jag kommer hem från träningen! 

Later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0