Veckans idol





Ja, det har inte blivit någon veckans idol på länge nu, det vet jag. Men det är för att jag ville lägga in en video med den idolen och det har tyvärr inte gått. Det har vart något fel på datorn men nu ska vi se om det går.....
Veckans idol är:......




- Ja, som ni ser Amy Diamond.

Jag har tyckt om henne precis när hon började sin karriär. Men sedan slutade jag lyssna på henne ett tag. Men sedan i lördags när hon var me di Melodifestivalen så tyckte jag om den låten. Och det är just därför som hon blir veckans idol denna veckan. Nästa vecka är det dax för en ny stjärna. Här kommer en video också....(det är från melodifestivalen i lördags)





Kommentera gärna vad du tyckte om henne! Du får troligen ett svar också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0