7mu2b



7mu2b heter min nya klass.

Jag var ju på Österslättskolan idag. Det var rätt pinsamt när alla kollade och klappade, men det var ändå inte något direkt allvarligt pinsamt. Jag trodde faktiskt att det skulle vara värre. Vi fick träffa våran ena mentor för den andra hade lektion mer några, så han hade inte tid att komma och hälsa på oss. Men, som sagt. Det var helt okej. Väldigt mycket bättre än att sitta och jobba i skolan i alla fall.

Jag träffade Saga där. Två gånger faktiskt. Gud vad jag hade saknat henne asså.


Sedan efter skolan så åkte Frida och jag in till stan. Hon köpte en himla massa till fotbollen och lite andra kläder och så. Jag handlade bara för tio kronor (för jag är snål). Hehe.

Jag ska strax hoppa in i duschen och sedan hjälpa mamma lite med tvätten. Hon ska ju opereras i morgon. Och jag ska på middag i Sölvesborg.

Puss och Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0