Den döde talar




Jag läste nyss ut boken som jag började läsa på i morse. Den heter "den döde talar". Såhär ser den ut:





Jag skriver av från baksidan:

Ulric Steen är död. Han ligger begravd under en stor gravsten. Men ändå ringer han om nätterna och säger:
- Jag måste tala. Det är så ensamt att vara död. Kom till mig!
Hur kunde han ringa?
Johnny har fått ett nytt mysterium att lösa.
Men han kan inte klara det ensam.


Boken har endast 72 sidor och är en mycket liten bok. Den är också väldigt lättläst så det var därför jag läste ut den så snabbt.

Har ni några boktips till mej?
- Jag är mycket intresserad av böcker och älskar ju att läsa, så bara tipsa på, hörni!

Kommentarer
Postat av: adisa

flyga drake e sjukt bra. lite mer sidor än den du läst nu men det är den värt=)

2008-05-19 @ 17:58:40
URL: http://adisam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0