Frågor och svar

Hur lång är du och vad väger du?
Jag är runt 163-165 och väger 47 kg.
Vart bor du?
I Asarum

Vilken hårfärg har du nu?
Jag är brunett kan man säga. Sedan på vissa ställen ser det ut som att jag har gjort lite blondaktiga slingor.
Vilken skola går du i och vilken linje?
Klockebacksskolan går jag på nu. Det är ju mellanstadiet så det är ingen linje. Men nu i sjuan så ska jag gå på österslätt i musiklinjen.
Vad har du för utbildning?
Jag går ju i grundskolan nu, så jag har vanliga grunder bara.
Berätta lite om din familj
Okej. Jag har en mamma, Jessica, en pappa, Tommy och en lillebror, Sixten. Det är min familj.
Beskriv dig själv med 3 ord.
Omtänksam, snäll & rolig

Är du nöjd med din kropp?
Nej. Men jag är ju inte så gammal, så min kropp håller ju på att växa och så. Men just nu är jag smal, vilket jag inte vill vara, egentligen.

Hur många sms skickar du i snitt per timme?
Jag skickar inte så mycket. Jag skickar inte ens varje dag, så den frågan kan jag tyvärr inte svara på.
Vad använder du för smink på vardagarna?
Jag använder: mascara, glitterpuder, rouge, kajal, ögonskugga, läppglans och cover stick.

Vilken är din bästa kompis?
Jag har två - Frida och Julia.
Vad är dina intressen?
Shopping, vara med kompisar, ta det lugnt, blogga & läsa. I think.
Favorit sport?
Bowling tror jag.
Vilka är dina favoritaffärer?
H&M, bikbok, gina tricot, vero moda, lindex (för lite hudgrejer och sånt), karloskar & kristina, MQ, glitter och accent. Tror jag fick med alla, va?

Vilken är din favoritmat?
Jag vet inte, faktiskt.
Favorit glass?
Daim.
Favorit färg?
Gul, lila, blå, vit eller rosa. I think.
Favorit klädesplagg?
Linnen, tees, leggings, mysbyxor och jeans.
Vad har du för musiksmak/favorit band?
Ojda, jag gillar det mesta. Förrutom hårdrock.

Vart gillar du att shoppa kläder och annat?Vad för färg använder du mest i dina klädesplagg?
Jag har mest från vero moda. Jag gillar deras stil. Oftast har jag ju svart på mej, men jag försöker att alltid blanda i lite färg. Som rött, vitt och lite sånna starkare färger nu till sommaren. :)

Vart skulle du vilja bo om du fick välja i hela världen?
Stockholm tror jag ;)
Röker du?
NEJ!

Varför började du blogga?
Det började med att jag läste min kusins blogg. Sedan tyckte jag att det verkade roligt, och så bad jag henne om hjälp till design och så. Sedan bloggade jag i någon dag. Men jag tyckte det var tråkigt. Jag hade ju inte läsare och inga kommentarer eller någonting. Men sedan efter några måndader så gick det lite uppåt i alla fall. Och då började jag blogga igen. Och det var nog i november förra året som jag försökte börja blogga igen. Det har bara börjat gå uppåt och uppåt nu, tycker jag. (:
När började du blogga?
Förra sommaren.

Var och vad ifrån hittar du din inspiration?
Oj, jag tar ju lite från dem största bloggerskorna i sverige, helt klart. Isabella, Stina och Kenza är mina favoriter. Så jag får nog en hel del inspiration där ifrån. Men även från min kusins blogg ockås :)
Favorit bloggar du läser dagligen?
Kenzas, Stina Lees, Blondinbella och kusins blogg.
Vilken är din favoritblogg?
Stinas tror jag. Jag gillar hennes klädstil och hon lägger alltid ut så fina bilder och så gör hon video update ibland med (: det är ett plus. ;)
Vill du tjäna pengar på din blogg?
Ja, och det kommer det att bli i framtiden tror jag. När jag har eget konto som jag får in pengar på och så vidare...

Varför har du så lite bilder på dig i bloggen?
Ja, det är för att jag inte har någon kamera. Men när jag får en bättre så kommer jag att göra det mera, helt klart
Hur många läsare har du om dagen? (unika)
Jag har runt 20-30 stycken-
Vad är ditt motto i livet?
Att nå mina mål.
Vad gör du när allt känns piss, för att bli glad igen?
Då brukar jag försöka prata med någon och blogga extra mycket och försöka att bli glad via mina läsare och kommentarer.
Vad har du för dröm i livet?
Att få en känd blogg och att ha en egen tidning, tror jag.


Kommentarer
Postat av: malin (:

hmmm.. han kanske har tagit bort det då :( skall kika efter själv! återkommer med svar snart :D hihi

2008-05-23 @ 22:01:29
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: malin (:

http://grymtroligperson.blogg.se/2008/may/rich-and-famous.html

där är länken :) läs det inlägget!!

2008-05-23 @ 22:02:33
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: malin (:

nemas problemas :) hihi

2008-05-23 @ 22:12:20
URL: http://maalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0