Hemma





Hejsan allihopa!

Nu är jag hemma igen. Jag har vart iväg väldigt länge nu.

Låt mej få förklara om vad jag har gjort alla dessa timmarna som jag inte har suttit vid datorn och bloggat...

Först så åkte jag, mamma, pappa och min lillebror till bowlinghallen här i Karlshamn då jag skulle tävla med de flesta inom bowlingföreningen i Karlshamn. Det tog cirka fyra hela timmar att bowla sex serier. Det var mycket jobbigt, kan jag meddela. Efter det så begav vi oss (nästan allihopa) till Bruksgården i Mörrum där vi grillade korv, spelade fotboll, brännboll, pratade och hade trevligt. Vi delade också ut priserna. Och jag fick tröstpris. Vi var cirka 30 stycken som tävlade och jag kom 5:a, 6:a eller 7:a tror jag. Jag ska gå in sedan på sidan och kolla vilken plats jag kom på. Det var Pontus som kom etta, Dogge kom tvåa och Nisse kom trea. Grattis till er!

Nu är jag rätt trött, kan jag meddela. Vi får se vad som händer ikväll. Jag tror att det bara blir slappa och läsa. Det behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0