Isadora



Jag tåler ju inte foundation. Men jag fick tips om att man kunde ha löspuder. Är det någon utav er läsare som har känslig hy och som inte heller tåler foundation som har testat med löspuder? I så fall vill jag gärna att ni delar med er till mej om hur din hy reagerade mot det.

Min klasskompis Fanny har en sån där IsaDora Compact Foundation Powder och jag testade och ta lite på hakan idag i skolan efter gymnastiken. Och det verkade som att jag tåler den, kanske. Jag har inte fått några utslag än så länge i alla fall. Vi får se hur det går.

Men som sagt, jag är mycket tacksam för tips och så. Så tipsa på!

Kommentarer
Postat av: C

Ett bra löspuder(max factor)med en bra stor borste som du bara sveper över haka,näsa panna.Är mycket bättre än compact puder.Som oftast inte heller är bra för hyn.Bäst är mineralpuder,Men max factor brukar vara bra om man är känslig.Sen tänk på att inte ha smink på sommaren helst.Inte bra alls.Ska du ha så svep som sagt bara på lite puder.
Du kan få fläckar i hyn av smink i solen.

2008-05-28 @ 10:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0