Måndag och sol



Tjena!

Gud vilket fint väder det är idag. Ellerhur? Jag bara älskar solen och värmen. Fast en grej som var dumt gjort av mej idag var att jag tog lång-jeans på mej idag. Buh för mej alltså! Det har vart väldigt varmt idag kan jag tala om.
För övrigt har det var helt okej i skolan. Fastän jag hade lite svårt att koncentrera mej innan idag när jag var så hungrig innan lunch. Men på engelskan i dag så om jag igång rätt bra. Hoppas att det flyter på hela veckan och tills det blir sommarlov nu då! Oj, vilket krav, egentligen. Men jagbehöver höja en nivå nu. Jobba jobba jobba!


Jag ska nu fixa mej lite och läsa igenom veckans glosor och öva på dem en eller två gånger och efter det ska jag kanske göra lite av matteläxan. Sedan är det dax att ringa Emelie och cykla in till stan nu när det är så fint väder. Wiho, vad kul detta kommer bli.

Vad tycker ni om det fina vädret? Och hur varmt/kallt är det hos er?

Later gott folk - ha det gött i solen!

Kommentarer
Postat av: vendela

det är superhärligt väder här. helt toppen :)

2008-05-05 @ 20:39:11
URL: http://psalmijanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0