Mors dag


Hejsan hoppsan!

Idag är det ju mors dag. Och det har jag firat redan, fast det blir ju mer lite senare idag, såklart.
Lillebror kom in till mej när han hade vaknat och så fixade vi med paketen och tände ett ljus på en bricka och så gick vi in till mamma och pappa i deras säng. Sedan öppnade mamma de tre paketen som jag köpte till henne igår. Hon gick en vit vas, en bläckpenna som man kan sudda ut och en body lotion med glitter i. Hon blev väldigt glad. Jag kanske lägger ut bilder på det sedan, vi får se vad jag får tid till. För idag ska jag försöka vara med mamma så mycket jag kan. Det tycker jag hon är värd.

Vad har ni gett till eran mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0