Onsdag



Hejsan!


Ojsan, idag blir det rätt dåligt med bloggande, men jaja. Men det får ni ta idag. En dagens outfit hinnar jag i alla fall slänga ut. Och jag hinner blogga lite om vad jag har gjort och så.
Jag har ju vart i skolan som vanligt. Där fick jag rätt mycket gjort idag med, faktiskt. Det känndes skönt. Sedan cyklade jag med Julia hem. Och hon och jag är som vi är när vi cyklar själva. Vi drömmer bort om allt möjligt. Det var riktigt trevligt att cykla hem med henne idag (fast det är det ju alltid). Sedan när jag kom hem så tog jag lite mat och satt och slappade framför tv:n. Lite mys för mej själv sådär. Jag tittade en liten bit på repriset från gårdagens avsnitt av Andra Avenyn. Sedan satte jag mej och kollade lite på bilddagboken och lite sånt. Sedan pluggade jag lite och så hoppade jag med lillebror och pappa. Det var riktigt häftigt. När man hoppar med pappa så flyger man typ upp till rymnden ibland.
Sedan när jag hade ätit med familjen så kom morfar. För mamma och pappa skulle på möte på österslättskolan eftersom jag ska börja där. Så dem skulle typ få lite information och så. Jag längtar verkligen tills jag ska börja där. Jag kan inte påstå att jag gillar skolan jag går på nu. Men endel lärare kommer jag faktiskt att sakna. Synd.

Vad har ni gjort idag?

Nu ska jag slänga in dagens outfit.
Puss och Kram på er!

Kommentarer
Postat av: ems

du glömde en liten detalj om din onsdag - host - ;) haha! du fick ju finbesök ;)

2008-05-21 @ 21:39:05
URL: http://eutie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0