Pics från idag

image369



image370

Kusin och jag. Vi hade "låtsatpiercingar". Fast det är egentligen bara gummiringar. Hihi.. Victor, Emelie och jag tog en himla massa kort på oss när vi hade det. Hehe.


image371

Kusin och lillebror.

image372

Lillebror sprang runt och hade häng.
Lillebror, kusin och moster på bilden.

image373

Som sagt, lillebror hade häng. Sött va?
Zingo längst ner i bild.

image375

Jag när vi spelade kubb.

image376

Kusin och jag försökte få bilder på henne när hon var i luften, och typ såhär blev resultatet på alla bilder. Min kamera på min mobil är ju lite konstig, tar när den känner för det, typ. Så det blev inte så lyckat. Menmen...

image377

Mamma och jag.
Jag älskar dej jättemycket mamma. Grattis på mors dag!


image378

Mamma och pappa. Jag älsker er till tusen - gånger hela världens hjärtan som finns och så gångar man det med niohundranittionio miljardes triljardes tusen. Gånger fem. Plus lite till.  ♥

image379

Familjen Lindberg. Lillebror, pappa, mamma och jag.

image382

Kusin. Han passar faktiskt i piercing.



Tack för denna trevliga dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0