Söndag




Hej bloggare där ute!


Jag har hunnit med rätt mycket idag. Jag har:

?... läst ut boken hur kär får man bli? och börjat läsa en annan bok

?... lekt med lillebror

?... hoppat

?... käkat frukost

?... städat rummet

?... fixat mej

?... suttit lite vid datorn


Ja, sedan har jag ju tatt lite kort med, såklart. Bland annat dagens outfit-kort idag med faktiskt. Jag börjar bli lite duktigare på det nu.
Tycker ni att det är meningslöst att ha dagens outfit?
- För om ni tycker det så är det ju ingen mening om jag tar mej tid till att göra det. Så kommentera gärna vad ni tycker. Så får vi se hur det blir.


Nu ska jag slänga in dagens outift och dagens vill ha och lite så...
Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: :)

HA KVAAR OUTFITS! :D(yyyyy)
det är jätte kul, och du har alltid så fina kläder frida!

2008-05-20 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0