Stan för hela slanten




Hello allihopa!

Jag fick som jag ville igår. Det var nämligen så att jag ville ju till stan och så fick jag ett SMS utav Kristin då hon frågade om jag ville med in till stan. Jag nästan hoppade. Eller okej, inte hoppade, jag var ju på bilutställningen här i Asarum på Peters Däck Och Fälg. Men jag åkte med och jag hittade tre saker som jag har tänkt lägga in lite senare sedan. 
Och i morse så ringde mormor och frågade om jag ville komma in till stan och gå där med henne. Och vad tror ni att jag svarade? Jo, JA såklart! Jag ska åka med mamma in för hon skulle köpa konfirmationspresent till min kusin som ska konfimera sig imorgon. 

Jag har precis blött håret för jag kunde inte kamma ut det. Jag hade både mousse, hårspray och skydd för håret när man plattar det - igår. Så idag gick det inte så bra att kamma ut det. 

Nu ska jag fixa håret och sedan är det dax för stan! 
Later!

Kommentarer
Postat av: Melina

Hur fixar man en kalender i bloggen?

2008-05-03 @ 13:00:40
URL: http://melinawallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0