Tisdag



Hejsan!


Det var helt okej i skolan idag. Jag hann göra en hel del i engelskan och kom lite längre fram. Det är ju bra, jag ligger ju lite efter med den. Tyvärr. Vi hade gymnastik idag. Men eftersom våran gymnastiksal håller på att renoveras ( nu vi inte ska gå på skolan längre, vi önskade det när vi började där typ ) så vi får  
ha gymnastik utomhus eller "teori" eller vad man ska kalla det i klassrummet. Och idag var vi ute och gick en runda i 40 minuter (en gymnastiklektion är så lång). Det var riktigt jobbigt och rätt varmt, så jag blev rätt trött (och dålig kondis som man har med). Haha. Så när vi gick igenom en tunnel så hittade jag denna roliga gubben på väggen, och jag kunde bara inte låta bli att ta kort på den...


image340

Jag tyckte den var lite smått rolig sådär. Lite onödigt kanske men, jag tyckte det var en rolig grej.

Nej nu har jag lite saker att fixa. Bloggar mer sedan.
Puss och Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0