Torsdag




Ojojoj, vilken dag. Jag har haft det rätt stressigt både i går och idag. Igår var jag i och för sig i långasjön med Frida, Julia, Anna, Amelia, Linus och Adam. Det var väldigt kul och vi skojjade och hade roligt. Jag fick inte mycket pluggat då, kan jag säga. Men jag pluggade sedan när jag kom hem.

Innan idag när jag kom hem från skolan så satte jag mej ute och åt och sedan pluggade jag och sedan så åt jag och hela familjen sedan hoppade jag och lillebror. Efter det så tränade jag. Och det gick ju som det gick, sådär idag. Lite bättre än förra gången. Nästa vecka är det sista gången. Sedan när jag kom hem så städade jag rummet och sedan spatserade lilleror och jag ut för att sälja gräddbullar till min klassresa med min klass. Så nu har vi bara två lådor kvar. Nu vill jag bli av med dem! Sedan satte jag mej lite vid datorn och loggade in på bilddagboken och lite så. Sen duschade jag och nu kollar jag på efterlyst på tv3. Det är spännande, det handlar om pedofiler rätt mycket idag faktiskt. Bra att veta sånna saker tycker jag.
Ha det så bra allihopa. Fortsätt att kommentera och läsa min blogg.

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Kristin

vad är det du tränar? kram (:

2008-05-09 @ 22:46:46
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0