SKJORTA & LEGGINGS



Någonting som jag ser många både på stan, på bloggar och i skolan är att vi tjejer har en stor skjorta (oftast med ett rätt långt linne under) och sedan leggings och tygskor till. Otroligt snyggt är det! Så skulle jag med vilja ha det. Så gissa vad jag gjorde för en stund sedan? Jo, jag tog en utav pappas skjortor  och satte på mej den med ett långt linne och ett par leggings till. Gud, I love it! Vill verkligen köpa hem någon/några skjortor och ha hemma som jag även kan ha till jeans (jag testade även med mina nya cheap monday jeans som fick följa med mej hem idag). Riktigt snyggt ihop.


Här är ett exempel på en skjorta som jag inte skulle tacka nej till:



Fråm H&M (herravdelning) 98:-

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 21:06:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0