Pluggdags



Hej allihopa!

Kom hem för en liten stund sedan. Hade hemkunskap sista lektionen idag. Idag gjorde vi hälsobullar eller vad det nu kallades. Fick också i läxa att göra det hemma en gång till tills nästa onsdag.

Skoldagen imorgon: ha musiklektion i 55 min (måste sedan gå ifrån med Gustav) sedan ska jag tillsammans med Gustav gå vidare till aulan för att ha utbildning. Vi är med i elevrådet och måste ha någon slags utbildning. Får se vad det är. Vi slutar tyvärr inte förräns tre medans de andra i klassen slutar vid två. Orättvist! Så nu ångrar jag mej lite med elevrådet faktiskt.

Nej, nu ska jag plugga. Har tyskaprov på fredag och enmassa läxor tills dess. PUST!

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Fanny

segt, man vill ju slippa lektion när man är med i nåt sånt, nt stanna längre! ;o

2008-10-08 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0