Dålig uppdatering



Hej bloggen!

Förlåt för en otroligt dålig uppdatering. Men idag har det vart stressigt och detta kommer bli både dagens försa och sista inlägg. Alltså blir det bara ett inlägg idag, med andra ord.
Först i skolan var det orienteringsdag på Sternö och Boön sedan fick man vänta en halvtimme eller något på bussen och när man kom hem var det dax att äta och plugga för fulla muggar. Har nämligen NO-prov imorgon.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Orkar inte egentligen, men jag måste. Jag är otroligt trött och sliten nu. Skönt att jag bara går i skolan imorgon också och sedan lediga på fredag. Det är studiedag då, minsann. Kommer bli skönt att sova ut en fredagsmorgon. Vilket jag tyvärr inte brukar kunna göra.

Hoppas på att det blir många fler inlägg imorgon....
Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Melli

ah, vet precis hur du känner! man hinner inte med något pågrund av skolan och man är sliten konstant!!! PUSS

2008-09-19 @ 17:46:47
URL: http://ellys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0