En nervös tjej



Godmorgon!

Oj, det blev visst rätt tigigt inlägg. Jaja, i vilket fall som helst.. jag är nervös nu. Usch....
Men det är klart att det ska gå bra. Haha. Hoppas på det i alla fall.

Jag tänkte passa på att berätta att denna skolveckan så kommer det inte bli så mycket bloggande. Vi har nämligen rätt mycket läxor. Såhär ser min skolvecka ut:

Måndag: Ingen läxa.
Tisdag: Skolfotografering, tyska glosor.
Onsdag: NO-"glosor".
Torsdag: Ingen läxa
Fredag: Biologiläxa - Varför ska människan finnas(?) med Isabell, läst tre kapitel i "Låt isbjörnarna dansa", säkerhetsprov i NO och matteläxa.

Så vi har ju endel.
Jag lägger ner mycket tid på mina läxor, för jag tycker det är viktigt.

Nu måste jag sminka mej och lite så . Vi hör sen.
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Vilken underbar header du har! :)

2008-09-01 @ 15:27:08
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0