Idag blir det tjejmys



Hej bloggen!


Idag ska jag tillbringa dagen med Jessica och Kristin. Vi ska fira Jessica som fyller år imorgon. 14 hela år, minsann. Vi ska bland annat kolla på film och kränga läsk och godis. Låter mysigt va?
Och som ni förstår så kommer inte bloggen vara det första jag tänker på idag. Men något inlägg kommer det ju poppa upp, såklart.

Nu ska jag redigera lite bilder och lägga in dagens outfit. Sedan tror jag det är dax att möta upp tjejerna och ha en trevlig lördag. Självklart så hänger kameran med och jag hoppas på några bra bilder som jag får lägga ut på bloggen. Så håll utkik, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Julia

du får gratta henne från läsarna då ;)



jag har frågestund i min blogg just nu!

Vad vill du veta av mig?

Fråga på, jag svarar alla ju ;) Så varför inte ta en chans och lär dig något intressant du vill veta?

2008-09-06 @ 15:56:05
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0