Min onsdag



Hej bästa bloggen!

Ikväll är jag på strålande humör och är otroligt peppad. Så ska passa på att plugga så mycket det går.
Jag fick åka till tandläkaren idag igen för att rätta till tandställningen. Den hade gjort ett stort köttsår i min kind, den rackaren. Jag fick en tid vid tjugo i tolv så jag passade på att sova ut innan och även plugga lite NO. När jag var klart hos tandläkaren så stack jag till skolan. Vi hade engelska och jag hängde med bättre än väntat. Sedan hade vi lunch. Idag serverades det lasagne. Det smakade bättre än väntat. Under lunch rasten så spelade jag, Kajsa, Anna, Rasmus, Hampus, Nils, Erik, Simon och Anton sånt fotbolls spel på ett sånt bord. Haha. Vet inte riktigt vad det heter. Det var skoj i alla fall. Det blev mycket skratt där, kan jag lova. Sedan var det dags att laga mat i hemkunskapen. Vi skulle göra grönsakssoppa. Jag trodde att det inte skulle bli gott. Men med mej och Tove som kock så blev det bättre än väntat. Tro det eller ej!


Såhär såg min portion ut på hemkunskapen idag.


När jag kom hem från skolan så pluggade jag och åt lite och nu har jag nyss pluggat svenska. Senare ska jag duscha och plugga lite till. Blä för plugg. Eller vad säger ni?

Tack för alla kommentarer. Blir jätteglad av alla kommentarer jag får. Tack så jättemycket!

Hoppas att ni har haft en bra dag.
Puss & kram, älskar er! (:

Kommentarer
Postat av: Melli

Nej men gud! jag hatar när man ska fixa tandställningen, jag visste inte att du hade en :)

och Blä för plugg! uschusch, har så mycket nu för tiden. vill ha lov : D



sv: jaha, det visste jag inte : D

2008-09-03 @ 20:15:24
URL: http://ellys.devote.se
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-03 @ 20:17:09
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: alexandra

oh så skönt,,,tog bort min räls för några månader sen...underbaaaart så skönt att inte maten fastnar, alla äckliga blåsor o.s.v hur länge har du haft den?

2008-09-03 @ 20:17:36
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0