Min mamma ligger på sjukhuset





Nå, som ni kanske har förstått så är det någonting som har hänt med min mamma.....
Jag tänker inte skriva allting här nu mer än att hon fick åka ambulans in till sjukhuset igår och att det säkert kommer blir bra snart. Fast inte över en natt såklart. Mitt schema blir ju ännu tajtare nu när mamma är inlagd. Så jag tänker blogga lite när jag har tid för det nu. Men jag tror att det kommer bli ett inlägg om dagen, ungefär. Får se om jag förklarar lite mer i helgen. Måste höra med mamma och så först om det är okej för henne att jag skriver lite.


Nu ska jag plugga lite. Pappa ska hjälpa mej med att förhöra på tyskaläxan som jag har tills imorgon och så ska jag duscha och lite så.

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Frida, du får hälsa din mamma så gott! Vi brukar inte snacka så mycket där, men jag är också medlem på Libero.se.

Mvh Annika_H

2008-09-29 @ 21:09:14
Postat av: Susanne

Många kramar till er alla!!! Och tack sååååå mycket för sms:n igår!!



Kram Susanne

2008-09-29 @ 21:14:54
Postat av: Susanne

Fin bild på dig o mamma förresten!! =)



Susanne ,igen!

2008-09-29 @ 21:15:55
Postat av: F R I D A . L

Susanne & Annika: Jag ska hälsa henne när vi pratar sedan! Hon kommer bli glad!

2008-09-29 @ 21:26:17
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jaa gör det!! Då blir jag också glad!! =)

2008-09-29 @ 22:21:16
Postat av: Anonym

Var med på gissa bilden vetja! http://emmiealina.blogg.se

2008-09-29 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0