Min tandställning är busig värre!


Hej bloggen!

Jag kan ju börja med att säga: förlåt för en dålig uppdatering.
Men den hemska tandställningen har ställt till det riktigt ordentligt för mej nu. Detta har den lilla rackaren ställt till med: det har spänt så mycket att jag har fått ta så starka tabletter att jag knappt kan stå på benen, den har gjort två köttsår i munnen på mej, den gjorde så att jag bara kunde vara i skolan idag när vi tog skolfoto (hade behövt vara i skolan hela dagen idag egentligen), gjort så att jag knappt har kunnat prata och gjort så jag knappt kunnat äta. Den lilla rackaren. Men nu är jag bättre och ska till skolan imorgon, tror jag. Usch, det blir så jobbigt när man inte är i skolan. Man halkar efter och sådär, ni vet?

Jag tittade runt lite på google och hittade denna bilden. Tyckte det var rätt tuff. Tycker ni inte?

(klicka på bilden för att komma till källan)

Idag kom Isabell till mej en stund. Vi skulle göra biologiläxan tillsammans. Den var riktigt svår. Men vi fick kläm på den till slut i alla fall. Skönt det! Sen när hon cyklade hem så satte jag igång med den andra biologiläxan. Vilket kanske inte gick lika bra. Men vi får hoppas att jag hinner göra lite imorgon innan skolan börjar.

Var glada att ni inte har en tandställning som gör otroligt ont!

Puss & kram! (=

Kommentarer
Postat av: Susanne

Usch vilken otur du skulle ha med tandställningen då! LÅter inte nåt kul alls detta.Hoppas det är bättre idag! =)

2008-09-03 @ 08:39:21
Postat av: mian

Men vad är det för tufft med den bilden?

En tjej som röker???

Jag har rökt i över 12 år o kämpade så för o lägga av....

Min väns förälder dog pga rökning.

Har vänner som fått lungsjukdomar av rökning.

Det är inget och leka med och inget att se upp till.

Hoppas du inser det.

2008-09-04 @ 13:59:47
Postat av: Frida

Miam: Nej, jag menar inte att det är jäftigt att röka. Jag vet att det är farligt och tycker inte att det är tufft. Jag kanske skrev det på fel sätt i så fall. Men jag menar att bilden ser lite tuff och kaxig ut. Alltså inte att det är tufft att röka!

2008-09-04 @ 14:01:19
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/
Postat av: L

Finns det inte vax nuförtiden???

2008-09-04 @ 14:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0