Plugget igen


Ja, nu var det plugget igen! Upp tidigt som vanligt cykla till skolan. I dag hade jag sällskap med Frida och Julia till skolan. I skolan hade jag det rätt kul i dag , faktiskt. Kolla lite bilder från dagen på min billdagbok: jessicaaerbest . Sedan hade jag sällskap med samma trevliga personer hem. När jag kom hem åt jag middag. Sedan pluggade jag lite. Efter det gjorde jag ett kollage utav kläder som jag klippte ut ur en gammal H&M katalog. Mys pys . Lillebror hjälpte till lite. Sedan efter det så åkte hela familjen och handlade på city gross och ica. Sedan när jag kom hem så satte jag mej lite vid datorn, städade och åt middag. Nu sitter jag här och bloggar lite. Jag ska snart kolla på andra avenyn. Det är bra! 
Denna veckan hade vi lite mer läxor. Det är en del men inte allt för mycket. Vi har glosor, unit 19 i textbook, nordamerikaresan till USA om man inte var klar med den och sedan en matte stencil och engelska glosor.
Nu ska jag kolla på andra avenyn! Ha det bra allihopa! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0