photomic modellerna

idag var kusin och jag modeller på photomic. det var sex stationer inne på photomic, och man skulle gå runt till alla och bli fotograferad. det var inte alla som fick gå din. men min kompis mamma jobbar där, så det var därför vi fick vara med. (kusin fixar in bilderna på våra datorer sedan så jag lägger ut dem här på min bloggsida och på min bilddagbok) i alla fall så var det rätt mycket kö på de flesta stationer, och vi fick säkert stå i kö i 15 minuter för att komma fram och bli fotograferade. men det gick rätt bra annars. efter det så gick vi bort mot pappas jobb och skulle åka med han hem, men när vi nästan var framme så kom han och körde förbi oss. men han vände direkt i första möjlighet. vi hoppade i bilen, och vi var nu påväg hem till mej och min familj.
när vi kom hem så var mormor och morfar där. dem hade cyklat från mörrum ändan hem till oss i asarum. [ DUKTIGA NI ÄR ] ... sedan var dem där en stund, sedan kom min moster (min mammas storasyster för att hämta min kusin) sedan stod vi där och pratade en studn sedan så körde kusin & moster hem. och sedan efter en liten stund så cyklade både mormor och morfar hem igen.

sedan körde hela familjen iväg för att handla. och jag, bror och pappa gick in i leksakaffären och mamma gick in på ICA. sedan kom mamma in i leksaksaffären och då köpte sixten en ny boll :) (Y)
när vi kom hem började vi grilla. hela familjen var samlad och det var väldigt mysigt. sedan satt vi på framsaida och åt tillsammans hela familjen.

och ja, det var stortsätt det som har hänt i dag. i morgon är det tandläkaren och fotomodell med lillebror. ( skriver mer imon)

men nu ska jag göra annat. (läsa bok, sticka eller något annat) CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0