Nu är filmen slut

Ja, nu var filmen slut. Och jag ska ta och gå in i duschen tror jag. Sedan ska jag nog ta och göra en liten mask för ansiktet. Ingen spa-mask. Men jag ska nog göra en med lite andra saker. Sedan ska jag nog smörja lite i ansiktet efter sedan med bady lotion. Det var länge sedan jag gjorde det nu. Jag vet inte varför det inte har blivit av. Men jag kanske bara har glömt det!? Jag ska nog läsa en stund innan jag ska sova idag, I think. Jag vet inte riktigt. Men jag måste lägga mej i tid i kväll. För jag ska till stan med mormor imorgon bitti. Vi ska ta bussen. Vi ska shoppa lte på rean, dåja. Ska bli mysigt. Vi får se vad det blir att äta. Men sedan får vi se om det blir en färd till kkrona eller kstad i veckan. Jag har ju lite mer än 500 kronor nu. Sedan så ska jag ju få lite pengar för världsnaturfonden med. Och där har jag fått nästan 100 kronor i driks. Sedan så ska jag sälja min premie. En mp3 spelare på 2 GB. Någon som är intresserad? I så fall kommentera eller gå in på Tradera och kolla efter den. Ska nog lägga ut den där via mammas användare. Så tjah, får fråga mamma om vi kan göra det ikväll. Den kan man få lite för också. Sedan är det ju en visst procent för det jag har sålt som jag får. Så jag kommer ha rätt mycket. Sedan ska jag se om jag kan tigga ihop en eller två hundralappar utav mamma och pappa. För jag vill köpa ett par cheap monday.
Nej nu ska jag duscha och sedan så ska jag nog lägga ut annonsen.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0