Slappa

Nemen hej på er!
Jst nu håller jag på att städa mitt stökiga rum. Och även bädda rent i sängen. Jag frukar ju göra det på fredagar i vanliga fall. Men jag orkade ju inte igår. Innan idag har jag bara slappat och så har jag vart lite med lillebror. Han har feber. :/ Stackaren. Sedan har jag ätit, kollat på tv och uppdaterat min bdb. Jag har också vart på reptil med pappa och köpt godis. Vi har itne haft det hemma på veckor. Kan ni tänka er ett liv utan godis? Det kan inte jag och min mamma i alla fall. Vi prppade godis innan. Fast nu när hon blev dålig blev det nerdrag på det. Plus när jag fick min tandställning också ju. Men idag köpte jag och pappa godis på reptil för 67:- I think. Så nu ska jag fortsätta med att fixa här på rummet.
Kusin ska ta väck min klocka och sätta dit min nya header till mej. Kommer bli super. :D
TJONG TRONG GÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0