DISCO THE NAIT LONG!



nemen tjena. idag började dagen med att jag steg upp som vanligt, gjorde mej i ordning och cyklade till skolan med kompisarna. :D <3 ( men buuuh för skolan ;) (N) ) sedan slutade jag halv två och cyklade hem. sedan fixade jag lite här hemma och sedan kom frida, julia, fridas mamma & fridas lillasyster hem till mej och hämtade mej. vi skulle till stan. (jag, frida & julia) , gick då ;) .       jag köpte en ny kajal. eftersom jag hade kladdat så mycket med den gamla och den hade jag haft ett tag. så då ville jag ju självklart ha en ny. :) sedan åkte vi bussen hem. sedan gick frida och julia hem till sej för de skulle fixa till sej lite eftersom vi skulle på disco på stenbackaskolan. ;) 17:00 - 23:00. så när jag hoppade av hemmavid så mötte jag upp linus och måbrink. ( vi skulle även dit med dem. och hanna skulle också med :D <3 ) tjahh, sedan så gick jag, linus och måbrink hem till mej. jag skulle fixa mej lite och sedan skulle jag äta. så kom frida när jag skulle äta. så hon var på mitt rum med linus och måbrink. sedan så fixade jag mej lite när jag hade ätit och sedan gick vi och mötte julia och hanna. sedan så typ gick vi hem till måbrink för han skulle hämta pengar. och sedan gick vi till stenbackadiscot.
image23
och där blev frida & jag ovänner ;S ... menmen. löser sig säkert. för vi är inte vänner nu heller. och jag orkar inte skriva ner vad som hände. xO  och råga på allt så skrapade jag upp lite på mitt knä när jag skulle försöka hoppa upp på ett av skåpen nere på stenbacka discot. haltade lite efter det sedan ;s. sedan så skjutsade linus och hans mamma hem mej och frida efter discot. (även om vi var ovänner :P) sedan kom jag hem snackade lite med pappa och sedan blev jag skittrött så jag gick och ja mej lite innan tolv. och tjahh, det var väl denna dagen det ;) ...

vi ses. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0