TJENA TJENA - STAN IDAG!


hej!


idag började dagen med att jag steg upp 07:30 för och åka in till stan med mormor. :) och det lönade sig ;) hitta nämligen en del bra saker. lixom sånna man inte kan leva utan.. jag fick&köpte;  foundation, ett halsband, inpackning till håret, nagelfil, sminkborstar oså..
tjah, tycker det var lite bra-och-ha-grejer! sedan kom morfar och hämtade oss och då åkte vi direkt till mamma (vid 1 tiden)..och stannade där till klockan 3 typ. sedan skjutsade mormor och morfar hem mej och sedan så städade jag mitt rum och lite i vardagsrummet och sedan fixa diskmaskinen :* (kännde mej lite duktigt iaf) sedan kom frida och så var jag med henne en stund sedan cyklade vi upp till reptil och där köpte jag FRIDA-tidningen. har inte hunnit läsa hela, men bläddrade igenom lite snabbt eftersom vi strax ska äta härhemma nu. sedan nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. det blir biffar med potatis och sås. *pappa är rätt duktigt på att laga mat nu*

ska fixa annat nu oså. vi ses, ha de bra. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0