TJENA TJENA!


hej!

idag började dagen med att bror min kom in och väckte mej vid typ 08:58 . sedan typ läste jag i 30 minuter i min superbra bok; LOLA ROSE! sedan så gick vi och åt frukost; jag, bror, mamma och pappa. sedan fixade jag mej lite slarvigt eftersom det bara var söndag idag. så jag tog bara; mascara, dagcrémen, kajal och sedan lite sår-täckande sörja elr vad det nu heter xP ... tjah, sedan var det dax att leka lite med lillebror. sedan stack jag, bror och pappa till CITY GROSS i karlshamn och handlade lite. sedan när jag kom hem kollade jag lite hastigt på alla sakerna här på bdb och kollade om jag hade fått gb på lunar. sedan kom mormor och morfar och hämtade mej och mamma. ( vi skulle lämna mamma på sjukhuset ) ..
så gjorde vi det och stannade där en stund sedan kom pappa och bror dit när vi var där. och då så stack mormor och morfar efter en stund och då var det jag, pappa och bror kvar hos mamma. sedan stack vi hem vid typ lite över fem. sen så när vi kom hem så var jag så duktig och gjorde maten och det blev kebab.
image18
jag packade ner en kebab till mamma och gjorde lite is-vatten till henne. sedan så körde pappa upp med det till mamma på sjukhuset och då var sixten och jag hemma själva och åt. sedan efter maten så kom pappa hem. då åt han. och jag och bror kollade på tv:n. sedan duschade jag sixten faktiskt. sedan duschade jag. sedan sa jag godnatt till bror, efter det var det tv dax för mej. kollade på "ensam mamma söker" - på tv 3 . sen nu sitter jag här.
nej, nu  ska jag kolla annat. ha de bra. vi ses. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0