stan med saga, stina & julia :) <3




hej!


idag började det med att jag steg upp, gjorde mej i ordning och sedan fixade lite här hemma och satt lite vid datorn. sedan tog jag och julia bussen till stan. där väntade saga och stina på oss och sedan gick vi med dem på stan. vi hade skitkul... [tkr jag iaf]      sedan åt vi lite oså på stan.
jag och julia åkte med pappa hem vid fyra tiden och vid fem tiden så kom pappa och bror hem och då åkte vi till mamma. hos mamma var även mormor och morfar. :* sedan när vi hade vart hos mamma ca en timme så åkte vi till toms corner och köpte pizza. jag fick en egen ; kebabpizza och bror och pappa fick dela på en ;'D        och nu sitter jag här och har precis kollat på bonde söker fru med pappa.


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0