Ojda




Ojda, denna dagen har jag inte haft en tanke på att blogga någonting. Fast något litet och snabbt kan jag ju göra i alla fall.
Idag har jag vart massor med familjen, och Julia. Väldigt roligt. Vi har blant annat satt upp våran studsmatta vilket tog lång tid för vi har ju nät eftersom jag har en lillebror som är rätt liten och det är ju så lätt att man hoppar ut i buskarna eller vad som, så därför har vi det.
Jag började också läsa en ny bok idag för jag hade ju såklart läst ut en andra. Och så har jag fikat lite med mamma ute i solen och pratat en del med grannarna. Och nu när jag tänker efter så har jag vart ute nästan hela dagen, och det har vart superskönt.

Nu ska jag fixa lite grejer här på bloggen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0