Bilder från idag


Hej bloggen!

Hoppas att ni har haft en kanondag. Det har jag i alla fall. Jag var ju som sagt på Vallåkraträffen idag, och det var kul. Men det var väldigt lite folk i år mot vad det brukar vara. Så både pappa, jag och pappas kompis blev besvikna. Men vi var ju där i alla fall. Det är ju huvudsaken. Inte sant!?
Dagen började med att pappa och jag steg upp vid sex (han väckte mej kvart över sex, för att vara exakt) och så gjorde vi oss i ordning, packade och sånt, ni vet(?) När vi kom fram så kom vi in nästan direkt för att kunna ställa ut bilen. Och vi fick en sån kanonplats. Självklart så tog jag en massa kort och filmade. Men jag kommer lägga in de flesta bilderna och filmerna i morgon. Otroligt roligt var det även om det inte var så stort i år.

Här är lite bilder:

 









Nå, det var några bilder i alla fall. Jag vet inte om jag kommer att lägga upp mer. Vi får se det!

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss & kram på er! (=

Kommentarer
Postat av: .

jag tycker din blogg är lite tråkigare nu när du har ändrat design,, "/

för denna blommiga skulle ju varit på sommaren, nu är det ju typ höst, och det ännu tråkigare när man bläddrar långt ner, för då är det vara nårga små prickar i en rad ;/

aja om du ändrar så kommer iaf jag läsa din blogg lika mkt som innan du ändrade design..

2008-08-18 @ 09:20:51
Postat av: Anonym

Gud vilken tråkig blogg... skriver ju inte om nåt intresant..

2008-08-18 @ 20:02:32
Postat av: Loovis

innan på min blogg skrev du en kommentar där det stod " okej! men jag har andra läsare!"

jag vill bara veta vad du menade, har jag skrivit nåt illa om din blogg eller? :O

2008-08-18 @ 20:05:29
URL: http://looovispetersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0