Rökning


Asså jag kan inte tro det. Det är någon liten tjej som har låtsats att hon har rökt med en pinne eller någonting på min lillebrors dagis. Och eftersom hon värkade större än honom så ser ju han upp till henne och då har han sett när hon har "rökt" med en pinne. Så nu för en stund sedan så gick min lillebror runt här och rökte. Mamma frågade honom självklart vart han hade fått det i från. Och då sa han några namn på några tjejer som tydligen hade lärt han det. Jag tycker det är rätt konstigt ändå. Jag vet inte varför.
Vad tycker ni om detta?

Kommentarer
Postat av: emelie

Det är hemskt. Barnen tar inte efter det föräldrarna inte gör, de tar efter det som de faktiskt gör.

2008-01-07 @ 19:45:19
URL: http://eutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0