Tack för er medverkan!



Jag vill tacka er som var med och diskuterade om mobbning. Vi kom inte så långt, men jag tror att alla fick säga sin mening. Och det var det som var meningen.

Imorgon så ska jag faktiskt hjälpa till lite här hemma och gå runt allment ofixad. Det vill säga; utan smink, utan plattången, utan hårspray m.m. Endast dagkräm. Otroligt skönt om det kommer bli varmt ute.
Om jag har tur så kanske jag kan ta och sola med. Vill ju få lite färg till Östersjöfestivalen nu i veckan.

Nu börjar jag bli trött. Jag ska nog ta och börja göra mej i ordning och lite så, skriva något inlägg och sedan krypa ner i sängen tidigt, för en gångs skull. Jag ska ju vara pigg i morgon och gå upp tidigt så att jag hinner göra lite mer.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0