Chill-fredag




Hejsan allihopa!


Idag har jag haft det rätt chill faktiskt.
Mormor och morfar ringde i morse och frågade om jag och lillebror ville hänga med ut till Hallö med deras båt. Så vi följde med ut dit. Både lillebror och jag fick köra båten. Det var rätt mysigt faktiskt. Sedan när vi kom ut till Hallö så hälsade vi på folket där uppe och sedan gick vi ner till båten igen och fikade. Sedan gick vi upp och sa hejdå och sedan åkte vi med båten till Matvik igen. Då ringde mamma och pappa och frågade om det var länge tills vi var klara. För dem ville ut och äta middag själva ute på golfklubben i Mörrum. Då blev jag väldigt glad. Jag tycker faktiskt att de ska kunna unna sig någonting sådant när det för en gångs skulle är själva. Så det gjorde dem. Sedan var det dax för en tripp till glassbåten för oss. Mums! Det var supergott med glass. Fast det blåste kallt, så vi fick sätta oss i bilen i stället. Fast det var helt okej faktiskt. Vi körde sedan hem till mormor och morfar och åt smultron och var ute lite på baksidan. Sedan kom mamma och pappa och då åt vi jordgubbar med glass allihopa. Mums, igen!

Efter det så åkte vi hem och badade, lillebror och jag. Det var riktigt skönt. Och så åt vi hemstekt kebbab och massa grönsaker och sånt till. Mums, igen, igen! Haha.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har legat och solat så att jag har fått lite färg. Kanon. För till de kläderna som jag ska ha på nobellmiddagen och skolavslutningen så är det snyggt om man är solbränd. Plus att det är så fint i övrigt. Så i helgen kommer jag att sola mycket.
Julia och jag ska ju göra oss iordning inför nobellmiddagen på söndag. Eftersom att middagen är på måndag, så ska vi ha fotbad, peeling, hårinpackning och massa sånt gött och ligga och sola hela dagen, tror jag. Gott, gott i gott gott!


Nu ska jag fixa lite annat och sådär på bloggen oså.... 
Puss och Kram på er så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0